Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5513/JCEA01/23.1.3396

Korištenje Interneta kao kanala izravne prodaje za poljoprivredno – prehrambene proizvode – Empirijski nalazi prije i tijekom COVID-19 pandemije

Ana ČEHIĆ orcid id orcid.org/0000-0002-2374-0795 ; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Economics and Agricultural Development, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia
Tina ŠUGAR KORDA ; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Tourism, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia
Milan OPLANIĆ ; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Economics and Agricultural Development, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia
Kristina BRŠČIĆ ; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Tourism, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 820 Kb

str. 220-231

preuzimanja: 261

citiraj


Sažetak

Prodaja poljoprivredno – prehrambenih proizvoda putem Interneta postaje sve učestaliji oblik prodaje. Važnost Interneta kao kanala prodaje posebno je izražena tijekom pandemije COVID-19, koju je karakterizirala uporaba digitalnih tehnologija u svim sferama ljudskog života. U radu je prikazana analiza web aplikacije „Domaća web tržnica“ (DWT) kroz petogodišnje razdoblje. DWT je korištena od strane lokalnih proizvođača u Istarskoj županiji (Hrvatska) i online kupaca. Analize su provedene u nekoliko koraka koristeći pritom primarne i sekundarne izvore podataka. Primarni podaci su prikupljeni putem dva online anketna istraživanja na uzorku poljoprivrednika (N=89) i DWT korisnika (poljoprivrednika) (N=53) i analizirani x2 testom i T-testom. Sekundarni podaci većinom su prikupljeni iz administracije DWT i ostalih dostupnih izvora.

Ključne riječi

Istarska županija; Hrvatska; lokalni poljoprivredni – proizvodi; izravna prodaja; Internet; COVID-19 pandemija

Hrčak ID:

274246

URI

https://hrcak.srce.hr/274246

Datum izdavanja:

23.3.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.173 *