Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 2.445 Kb
str. 184-184
preuzimanja: 254
citiraj
APA 6th Edition
(2022). Reklame. Društvena istraživanja, 31 (1), 184-184. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/275013
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 31, br. 1, 2022, str. 184-184. https://hrcak.srce.hr/275013. Citirano 03.12.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 31, br. 1 (2022): 184-184. https://hrcak.srce.hr/275013
Harvard
(2022). 'Reklame', Društvena istraživanja, 31(1), str. 184-184. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/275013 (Datum pristupa: 03.12.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2022 [pristupljeno 03.12.2024.];31(1):184-184. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/275013
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.31, br. 1, str. 184-184, 2022. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/275013. [Citirano: 03.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
275013
URI
https://hrcak.srce.hr/275013
Datum izdavanja:
6.4.2022.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 901
*