Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.2478/crdj-2022-0006

Inovativnost u hotelijerstvu: mrežne stranice hrvatskih hotela

Tamara Ćurlin ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Tanja Kamenjarska ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Mirjana Pejić Bach ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 633 Kb

str. 90-111

preuzimanja: 514

citiraj


Sažetak

Hotelijerstvo ima snažnu tržišnu moć i svojim utjecajem na gospodarstvo može utjecati na infrastrukturni, ekonomski i digitalni razvoj regije u kojoj posluje. Osim brojnih prednosti, razvoj digitalizacije iznjedrio je i određene izazove za industriju, poput oštre konkurencije i borbe za tržišnom moći, pa tako sudionici konstantno traže nova rješenja za postizanjem prednosti. Hotelske mrežne stranice hotela imaju utjecaj na profitabilnost, no kako bi bio pozitivan, one trebaju biti kvalitetne. Kvalitetnim mrežnim stranicama smatraju se funkcionalne i korisne mrežne stranice, a inovativnost je česti faktor koji se promatra prilikom ispitivanja kvalitete. Cilj ovog rada je dobiti pregled inovativnosti mrežnih stranica hrvatskih hotela, a za potrebe istraživanja koristile su se dvije metode istraživanja: e-MICA okvir i analiza sadržaja. Za analizu rezultata koristila se deskriptivna statistika te značajnost Hi kvadrata. Ustanovljeno je kako su hrvatski hoteli u maloj mjeri usvojili značajke inovativnosti na svojim mrežnim stranicama: u najvećem broju su to hoteli s 5 zvjezdica, lanci i hoteli u stranom vlasništvu te hoteli koji su prodajnu strategiju usmjerili na direktne kanale. Rezultati su značajni i za buduća istraživanja koja bi trebala dublje analizirati problematiku, te hotelijere kojima bi rezultati mogli biti povod za reviziju i unaprjeđenje postojećih strategija.

Ključne riječi

inovativnost; hotelijerstvo; mrežne stranice; kvaliteta mrežnih stranica

Hrčak ID:

275273

URI

https://hrcak.srce.hr/275273

Datum izdavanja:

4.4.2022.

Posjeta: 1.076 *