Ekonomski pregled, Vol. 54 No. 3-4, 2003.
Izvorni znanstveni članak
STRUKTURNE PROMJENE U MALOPRODAJI REPUBLIKE HRVATSKE - Razvojno repozicioniranje, posljedice i očekivanja -
Ivan-Damir Anić
Mustafa Nušinović
Sažetak
Autori u radu analiziraju strukturne promjene u hrvatskoj maloprodaji u razdoblju od godine 1998. do 2001. Iako su opći trendovi više ili manje poznati, ostaje pitanje učinkovitosti
i brzine promjena. Autori su se u ovome radu koristili komparativnom analizom statističkih podataka kao osnovicom za izračunavanje različitih indikatora, relativnih pokazatelja, indeksa i koeficijenata korelacije. Zaključci potvrđuju hipotezu da hrvatsku maloprodaju karakteriziraju brze strukturne promjene i rast učinkovitosti. Te promjene stvaraju novu strukturu koja se približava
razvijenim zemljama EU. Rezultati istraživanja imaju važne implikacije za strategiju razvitka maloprodaje, koja bi morala uzeti u obzir koristi i troškove procesa razvitka maloprodaje. U tome valja ustrajati na kvaliteti menadžmenta, na obrazovanju, na organizaciji i na informacijskom sustavu. Partnerstvo s proizvođačima glavna je pretpostavka za stvaranje učinkovitog lanca dodane vrijednosti i za smanjenje poslovnog rizika.
Ključne riječi
Hrčak ID:
25431
URI
Datum izdavanja:
15.4.2003.
Posjeta: 3.086 *