Stručni rad
PUT DO TIMSKOGA RADA U NASTAVI
Vesna Bjedov
; Osnovna škola Franje Krežme, Osijek, Hrvatska
Ksenija Gal
; Osnovna škola Franje Krežme, Osijek, Hrvatska
Jasna Keretić Majer
; Osnovna škola Franje Krežme, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U hrvatskoj se pedagogiji posljednjih godina često spominju pojmovi - međupredmetna korelacija, rasterećenje učenika, učitelj kao akcijski istraživač i mnogi drugi koji, sigurno,
pridonose unaprjeđenju rada u školi.
Rad učitelja, ne samo na poučavanju već i na istraživanju vlastitoga procesa poučavanja, stalnoga učenja i korištenja znanja za vlastiti razvitak - hvale je vrijedan.
Rad u tandemu, zajednički rad više učitelja i timska nastava neke su od zaboravljenih ideja u našim školama koje zahtijevaju promjene u radu pojedinih učitelja, ali i mijenjanje organizacije rada cjelokupne škole.
U ovom radu dajemo prikaz zajedničkoga rada učiteljica hrvatskoga i engleskoga jezika na satu utvrđivanja sklonidbe imenica u petom razredu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
25482
URI
Datum izdavanja:
6.12.2004.
Posjeta: 5.411 *