Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.46640/imr.11.20.2

Generacija Y u rascjepu između izazova društva znanja i zahtjeva prosperitetnog tržišta

Branimir Felger orcid id orcid.org/0000-0003-2589-4971 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 342 Kb

verzije

str. 3269-3284

preuzimanja: 143

citiraj


Sažetak

Rad se bavi česticama od kojih je današnje društvo satkalo rascjep u koji je dovelo mlade generacije, a znanstvenici, mediji i javnost nazivaju ih genaracijom Y, rascjep između društva znanja, u svoj svojoj pojmovnoj siromašnosti i apsurdnosti te društva medija s jedne strane i zahtjeva prosperitetnog tržišta, s druge strane. U prvom dijelu rada bit će predstavljeni pojmovi i glavne markacije generacije Y, društveno-povijesni kontekst njihova odrastanja. Potom će biti govora i o medijskom koloritu koji reproducira, ali i u velikom dijelu i fabricira uvjete i okolinu u kojoj ove generacije egzistiraju, u kojoj su podvrgnute tehnološkoj socijalizaciji, dakle, socijalizaciji ne jedni s drugima, već s tehnološkim dostignućima preko kojih međusobno ostvaruju tek kontakt, a ne ljudski odnos, kakav su poznavale ranije generacije. Nadalje, dotaknut će se i tehnologija, koje je uvriježeno zvati „novima“, iako, dok pišem ove retke, neke od njih su već zastarjele i zamijenjene novijima. Toliko brzo se svijet mijenja.

Ključne riječi

generacija Y; društvo znanja; konzumerizam; mediji

Hrčak ID:

278162

URI

https://hrcak.srce.hr/278162

Datum izdavanja:

26.5.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 603 *