Izvorni znanstveni članak
KVALITETA NASTAVE NA DALJINU TIJEKOM SARS-COV-2 PANDEMIJE: ŠTO KAŽU STUDENTI?
Marko Odak
orcid.org/0000-0002-2413-3049
; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet
Kristina Sesar
orcid.org/0000-0003-2406-7114
; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet
Vida Vasilj
; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet
Sažetak
Uslijed SARS-CoV-2 pandemije, na fakultete su postavljeni zahtjevi za modificiranjem klasične nastave u nastavu na daljinu. U dva semestra izvođenja nastave na daljinu, studenti Studija psi- hologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru procjenjivali su svoje vještine korištenja tehno- logija, motivaciju za praćenje nastave i izvršavanje radnih zadataka, kao i vještine organiziranja vremena; evaluirali su nastavni proces, izvijestili o tehničkim poteškoćama i procijenili generalno zadovoljstvo izvođenjem nastave na daljinu. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da su studenti u drugom semestru izvođenja nastave na daljinu pokazali više procjene vještina korištenja tehnolo- gija, dok nije utvrđena razlika u razini motivacije za praćenje nastave i izvršavanje radnih zada- taka, kao ni u vještini organiziranja vremena između dva semestra. Glede zadovoljstva nastavom na daljinu, studenti u oba semestra izvedenu nastavu ocjenjuju prosječnom ocjenom ‘vrlo dobar’. Nije utvrđena statistički značajna razlika u procjeni zadovoljstva nastavom između dva semestra izvođenja nastave, iako su u drugom semestru izvođenja nastave na daljinu češće dane ocjene ‘izvrstan’ nego što se očekuje po slučaju. Prosječna ocjena zadovoljstva izvedenom nastavom daje uvid
u uspješnost prilagodbe na nastavu na daljinu, te ujedno otvara prostor za daljnja poboljšanja.
Ključne riječi
studenti; nastava na daljinu; hitna online nastava; e-učenje; digitalna transforma- cija; kvaliteta nastave; COVID-19; SARS-CoV-2 pandemija.
Hrčak ID:
278762
URI
Datum izdavanja:
3.6.2022.
Posjeta: 931 *