Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KVALITETA NASTAVE NA DALJINU TIJEKOM SARS-COV-2 PANDEMIJE: ŠTO KAŽU STUDENTI?

Marko Odak orcid id orcid.org/0000-0002-2413-3049 ; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet
Kristina Sesar orcid id orcid.org/0000-0003-2406-7114 ; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet
Vida Vasilj ; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet


Puni tekst: engleski pdf 658 Kb

str. 73-99

preuzimanja: 228

citiraj


Sažetak

Uslijed SARS-CoV-2 pandemije, na fakultete su postavljeni zahtjevi za modificiranjem klasične nastave u nastavu na daljinu. U dva semestra izvođenja nastave na daljinu, studenti Studija psi- hologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru procjenjivali su svoje vještine korištenja tehno- logija, motivaciju za praćenje nastave i izvršavanje radnih zadataka, kao i vještine organiziranja vremena; evaluirali su nastavni proces, izvijestili o tehničkim poteškoćama i procijenili generalno zadovoljstvo izvođenjem nastave na daljinu. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da su studenti u drugom semestru izvođenja nastave na daljinu pokazali više procjene vještina korištenja tehnolo- gija, dok nije utvrđena razlika u razini motivacije za praćenje nastave i izvršavanje radnih zada- taka, kao ni u vještini organiziranja vremena između dva semestra. Glede zadovoljstva nastavom na daljinu, studenti u oba semestra izvedenu nastavu ocjenjuju prosječnom ocjenom ‘vrlo dobar’. Nije utvrđena statistički značajna razlika u procjeni zadovoljstva nastavom između dva semestra izvođenja nastave, iako su u drugom semestru izvođenja nastave na daljinu češće dane ocjene ‘izvrstan’ nego što se očekuje po slučaju. Prosječna ocjena zadovoljstva izvedenom nastavom daje uvid
u uspješnost prilagodbe na nastavu na daljinu, te ujedno otvara prostor za daljnja poboljšanja.

Ključne riječi

studenti; nastava na daljinu; hitna online nastava; e-učenje; digitalna transforma- cija; kvaliteta nastave; COVID-19; SARS-CoV-2 pandemija.

Hrčak ID:

278762

URI

https://hrcak.srce.hr/278762

Datum izdavanja:

3.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 931 *