Pregledni rad
ODNOSI S MEDIJIMA – PERSPEKTIVA NOVINARA/ NOVINARSTVA I ODNOSA S JAVNOŠĆU
Zoran Tomić
; Sveučiilšte u Mostaru, Filozofski fakultet
Ivan Tomić
; ProTomic Sport Zagreb, Four Four Two – London
Sažetak
Odnosi s medijima jedan su od najvažnijih programa odnosa s javnošću. Zbog svoje javne izloženosti često se pojmovi odnosa s javnošću i odnosa s medijima poistovjećuje. Takav je pogled ne- potpun i netočan. Odnosi s medijima područje su komunikaci- je organizacije s jednim od najvažnijih dionika, a to su mediji. Unutar takve suradnje praktičari odnosa s javnošću u stalnoj su komunikaciji s novinarima. Taj odnos često zna biti napet i prožet brojnim nesporazumima. S druge strane, moguće je izgraditi ko- rektne odnose koji će biti u interesu organizacije i medija, a time i javnosti. Autori razmatraju poglede i perspektivu novinara na te odnose kao i praktičara odnosa s javnošću. Samo potpun uvid u složenost ovih odnosa omogućava izgradnju dvosmjerne simetrične komunikacije kao modela uspješne komunikacije organizacija i medija.
Ključne riječi
odnosi s javnošću; odnosi s medijima; novinar; novinarstvo; mediji; komunikacija.
Hrčak ID:
278768
URI
Datum izdavanja:
3.6.2022.
Posjeta: 1.787 *