Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ODNOSI S MEDIJIMA – PERSPEKTIVA NOVINARA/ NOVINARSTVA I ODNOSA S JAVNOŠĆU

Zoran Tomić ; Sveučiilšte u Mostaru, Filozofski fakultet
Ivan Tomić ; ProTomic Sport Zagreb, Four Four Two – London


Puni tekst: hrvatski pdf 552 Kb

str. 233-252

preuzimanja: 954

citiraj


Sažetak

Odnosi s medijima jedan su od najvažnijih programa odnosa s javnošću. Zbog svoje javne izloženosti često se pojmovi odnosa s javnošću i odnosa s medijima poistovjećuje. Takav je pogled ne- potpun i netočan. Odnosi s medijima područje su komunikaci- je organizacije s jednim od najvažnijih dionika, a to su mediji. Unutar takve suradnje praktičari odnosa s javnošću u stalnoj su komunikaciji s novinarima. Taj odnos često zna biti napet i prožet brojnim nesporazumima. S druge strane, moguće je izgraditi ko- rektne odnose koji će biti u interesu organizacije i medija, a time i javnosti. Autori razmatraju poglede i perspektivu novinara na te odnose kao i praktičara odnosa s javnošću. Samo potpun uvid u složenost ovih odnosa omogućava izgradnju dvosmjerne simetrične komunikacije kao modela uspješne komunikacije organizacija i medija.

Ključne riječi

odnosi s javnošću; odnosi s medijima; novinar; novinarstvo; mediji; komunikacija.

Hrčak ID:

278768

URI

https://hrcak.srce.hr/278768

Datum izdavanja:

3.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.787 *