Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.36978/cte.6.1.1
E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Darko Dukić
orcid.org/0000-0002-9131-232X
; Odjel za fiziku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Marina Juranović
; Obrtničko-tehnička škola Slavonski Brod
Sažetak
Cilj rada je istražiti primjenu e‑učenja u nastavi fizike i informatike na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku sa stajališta studenata. Studija je također nastojala ispitati motivaciju studenata za e‑učenje i njihove stavove o implementaciji IKT‑a u nastavnom procesu. Prema mišljenju većine ispitanika, nastava se iz oba predmeta uglavnom izvodi na klasičan način uz podršku IKT‑a. No, napredni oblici e‑učenja ipak su značajno više zastupljeni u poučavanju informatike. Istraživanje je nadalje otkrilo da studenti općenito prihvaćaju e‑učenje i, u skladu s tim, percipiraju ga pozitivno. Oni su se također složili da se e‑učenje ne primjenjuje dovoljno u nastavi fizike i informatike te da bi nastavnici trebali više poticati studente na korištenje IKT alata. Osim toga, analiza je pokazala da su studenti u značajno većoj mjeri motivirani za upotrebu e‑učenja u nastavi informatike i da bi imali bitno više problema kada bi se predavanja iz fizike održavala potpuno online. Rezultati ove studije doprinose boljem razumijevanju implementacije e‑učenja na hrvatskim sveučilištima.
Ključne riječi
Hrčak ID:
279839
URI
Datum izdavanja:
28.6.2022.
Posjeta: 712 *