Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.36978/cte.6.1.1

E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Darko Dukić orcid id orcid.org/0000-0002-9131-232X ; Odjel za fiziku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Marina Juranović ; Obrtničko-tehnička škola Slavonski Brod


Puni tekst: engleski pdf 1.023 Kb

str. 7-19

preuzimanja: 224

citiraj

Puni tekst: hrvatski PDF 1 Kb

str. 7-19

preuzimanja: 103

citiraj


Sažetak

Cilj rada je istražiti primjenu e‑učenja u nastavi fizike i informatike na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku sa stajališta studenata. Studija je također nastojala ispitati motivaciju studenata za e‑učenje i njihove stavove o implementaciji IKT‑a u nastavnom procesu. Prema mišljenju većine ispitanika, nastava se iz oba predmeta uglavnom izvodi na klasičan način uz podršku IKT‑a. No, napredni oblici e‑učenja ipak su značajno više zastupljeni u poučavanju informatike. Istraživanje je nadalje otkrilo da studenti općenito prihvaćaju e‑učenje i, u skladu s tim, percipiraju ga pozitivno. Oni su se također složili da se e‑učenje ne primjenjuje dovoljno u nastavi fizike i informatike te da bi nastavnici trebali više poticati studente na korištenje IKT alata. Osim toga, analiza je pokazala da su studenti u značajno većoj mjeri motivirani za upotrebu e‑učenja u nastavi informatike i da bi imali bitno više problema kada bi se predavanja iz fizike održavala potpuno online. Rezultati ove studije doprinose boljem razumijevanju implementacije e‑učenja na hrvatskim sveučilištima.

Ključne riječi

Hrčak ID:

279839

URI

https://hrcak.srce.hr/279839

Datum izdavanja:

28.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 712 *