Pregledni rad
https://doi.org/10.46458/27121097.2021.PI.75
LOJALNOST KUPACA U MALOPRODAJI
Sandra Jelčić
orcid.org/0000-0002-0397-6119
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Mirela Mabić
orcid.org/0000-0002-1529-7797
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Barbara Rezdeušek
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Maloprodaja u svijetu doživljava korjenite promjene. Nove tehnologije i internet mijenjaju krajolik maloprodaje. Kupci imaju nadohvat ruke trenutni pristup tisućama gotovo jednako uvjerljivih ponuda proizvoda i usluga. Pritom su u kontekstu evidentnih društvenih i gospodarskih promjenaočekivanja i moć kupaca dosad neviđeni i bez presedana. Na neprekidno promjenjivom, globaliziranom i zasićenom tržištu maloprodaje postaje sve veći izazov stvarati bazu lojalnih kupaca. Stoga se istraživanje lojalnosti kupaca u novom maloprodajnom okruženju može smatrati važnim preduvjetom za uspješno oblikovanje i provedbu maloprodajnih strategija. Svrha rada je ukazati na lojalnost kao izvor konkurentske prednosti, dati osvrt na konceptualizaciju lojalnosti te istražiti lojalnost kupaca u maloprodajnom okruženju(tržište hipermarketa F BiH) kroz prizmu socio-demografskih obilježja.
Ključne riječi
lojalnost; socio-demografska obilježja; maloprodaja; tržište hipermarketa F BiH;
Hrčak ID:
280187
URI
Datum izdavanja:
30.12.2021.
Posjeta: 1.265 *