Pregledni rad
https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19
Ivo Grgić
orcid.org/0000-0003-3900-4925
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Goran Beinrauch
orcid.org/0000-0001-9332-1804
; Gospodarski list, Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 164 Kb
str. 24-31
preuzimanja: 239
citiraj
APA 6th Edition
Grgić, I. i Beinrauch, G. (2021). Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19. Glasnik Zaštite Bilja, 44. (6.), 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
MLA 8th Edition
Grgić, Ivo i Goran Beinrauch. "Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19." Glasnik Zaštite Bilja, vol. 44., br. 6., 2021, str. 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3. Citirano 27.11.2024.
Chicago 17th Edition
Grgić, Ivo i Goran Beinrauch. "Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19." Glasnik Zaštite Bilja 44., br. 6. (2021): 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Harvard
Grgić, I., i Beinrauch, G. (2021). 'Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19', Glasnik Zaštite Bilja, 44.(6.), str. 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Vancouver
Grgić I, Beinrauch G. Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19. Glasnik Zaštite Bilja [Internet]. 2021 [pristupljeno 27.11.2024.];44.(6.):24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
IEEE
I. Grgić i G. Beinrauch, "Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19", Glasnik Zaštite Bilja, vol.44., br. 6., str. 24-31, 2021. [Online]. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Preuzmi JATS datoteku
Sažetak
Republika Hrvatska je veliki neto uvoznik povrća i prerađevina od povrća. Iako raspolaže odličnim prirodnim uvjetima za proizvodnju na otvorenom, ali i u staklenicima i plastenicima, to nije niti približno iskorišteno. Kriza izazvana pandemijom Covid-19 značajno je utjecala na tržne tokove povrća te se sve više naglašava važnost kratkih lanaca opskrbe. Primjena ovog oblika trženja je posebice naglašena kod opskrbe potrošača većih hrvatskih gradova. Veća primjena ovog opskrbnog kanala je ograničena malim količinama pojedinih proizvođača te se rješenje treba tražiti u njihovoj većoj poslovnoj povezanosti, ali i većem korištenju suvremenih alatki tržnog komuniciranja, kao što su internetske stranice, elektronička pošta (mail) i društvene mreže. Do ovih rezultata se došlo u istraživanju provedenom u drugoj polovici prosinca 2020. godine u kojem su sudjelovale 104 osobe iz 57 naselja Hrvatske.
Ključne riječi
povrće; proizvodnja; Covid-19; proizvođači; Republika Hrvatska
Hrčak ID:
267633
URI
https://hrcak.srce.hr/267633
Datum izdavanja:
15.12.2021.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.110
*