Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31724/rihjj.48.1.16
Prisutnost enuncijatora uzročnih izričaja u esejima koje su napisali studenti francuskog kao stranog jezika
Anna Kucharska
orcid.org/0000-0002-2318-5971
; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Sažetak
Cilj je članka analizirati uzročnost kao argumentativno oruđe u esejima. Esej je zadatak koji se često koristi na tečajima stranih jezika da bi se učenik naučio i da bi se iskušala njegova podobnost vođenja argumentativnoga diskursa. Pretpostavljamo da govornik koji piše esej, ovdje tretiran kao argumentativna izjava, stvara govorni čin s ciljem da svoje sugovornike uvjeri u ono što govori. Da bi lakše dostigao ovaj cilj, on mora nijansirati uzročne veze modificirajući ih bilo navođenjem objektivnih, znanstvenih podataka, bilo pomoću osobitoga viđenja autoriteta ili skupine kojoj sugovornik pripada. Analiza sastavaka omogućuje promatranje stava govornikā prema zadatku pisane proizvodnje u okviru njihove jezične poduke.
Ključne riječi
enuncijator; lokutor; uzročnost; esej
Hrčak ID:
281042
URI
Datum izdavanja:
29.7.2022.
Posjeta: 1.279 *