Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Marketinška komunikacija u visokom obrazovanju – razrada na primjeru tržišnog segmenta

Boris Marjanović orcid id orcid.org/0000-0002-1132-6079 ; Istarsko Veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Pula, Hrvatska
David Košara orcid id orcid.org/0000-0001-9310-2871 ; Istarsko Veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Pula, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 259 Kb

str. 63-72

preuzimanja: 201

citiraj


Sažetak

Efikasno komunicirati potreba je svake organizacije, što nije jednostavno postići. Tržište nije homogeno ni po pitanju ponašanja potrošača ni po pitanju potreba. Segmentacija tržišta nužan je alat za grupiranje potrošača čime je moguće prilagoditi marketinške aktivnosti, između ostalog i marketinšku komunikaciju, za svaki segment u cilju maksimizacije učinka uloženih napora. Ovaj rad prikazuje razradu marketinške komunikacije na primjeru jednog segmenta na tržištu visokog obrazovanja, iz čega je vidljivo da komunikacijske aktivnosti moraju slijediti jasne korake u kontekstu vremena, tipa informacije, marketinških alata i korištenih medija. Načela prikazana u ovome radu moguće je primijeniti i izvan okvira visokog obrazovanja.

Ključne riječi

komunikacijski miks; segmentacija tržišta; efikasna komunikacija; komunikacijski alati; mediji; poruka

Hrčak ID:

284753

URI

https://hrcak.srce.hr/284753

Datum izdavanja:

18.10.2022.

Posjeta: 535 *