Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.54478/ers.31.44.2
ANALIZA REZULTATA COOPEROVOG TESTA DVIJU GENERACIJA STUDENTICA I STUDENATA 1. GODINE PREDDIPLOMSKOG STUDIJA FILOZOFSKOG FAKULTETA U RIJECI
Veno Đonlić
orcid.org/0000-0002-3180-8868
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Leo Klapan
; Medicinska škola u Rijeci; Osnovna škola Pećine u Rijeci
Sanja Berlot
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Cilj istraživanja je ispitati omogućuje li aktivnost trčanja u sklopu nastava tjelesne i zdravstvene kulture pozitivne učinke funkcionalnih sposobnosti kod studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Dobiveni rezultati pokazuju značajan napredak kroz tri mjerenja Cooperovog testa osobito kod studentica koje čine većinu (od ukupno testiranih 180 ispitanika 148 su studentice). Uspoređivanjem dviju generacija ustanovljeno je da su studentice i studenti koji su pohađali nastavu TZK u akademskoj 2017/18 godini značajno bolje ocijenjeni u odnosu na studentice i studente koji su odradili nastavu TZK u akademskoj 2021/22 godini.
Ključne riječi
Cooperov test, studentice i studenti, dvije generacije, značajna razlika.
Hrčak ID:
284799
URI
Datum izdavanja:
20.11.2022.
Posjeta: 1.121 *