Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.54478/ers.31.44.2

ANALIZA REZULTATA COOPEROVOG TESTA DVIJU GENERACIJA STUDENTICA I STUDENATA 1. GODINE PREDDIPLOMSKOG STUDIJA FILOZOFSKOG FAKULTETA U RIJECI

Veno Đonlić orcid id orcid.org/0000-0002-3180-8868 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Leo Klapan ; Medicinska škola u Rijeci; Osnovna škola Pećine u Rijeci
Sanja Berlot ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 344 Kb

str. 51-57

preuzimanja: 533

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja je ispitati omogućuje li aktivnost trčanja u sklopu nastava tjelesne i zdravstvene kulture pozitivne učinke funkcionalnih sposobnosti kod studentica i studenata 1. godine preddiplomskog studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Dobiveni rezultati pokazuju značajan napredak kroz tri mjerenja Cooperovog testa osobito kod studentica koje čine većinu (od ukupno testiranih 180 ispitanika 148 su studentice). Uspoređivanjem dviju generacija ustanovljeno je da su studentice i studenti koji su pohađali nastavu TZK u akademskoj 2017/18 godini značajno bolje ocijenjeni u odnosu na studentice i studente koji su odradili nastavu TZK u akademskoj 2021/22 godini.

Ključne riječi

Cooperov test, studentice i studenti, dvije generacije, značajna razlika.

Hrčak ID:

284799

URI

https://hrcak.srce.hr/284799

Datum izdavanja:

20.11.2022.

Posjeta: 1.084 *