Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Strateško uklapanje velikih hrvatskih poduzeća u poslovno okruženje s posebnim osvrtom na organizacijske aspekte

Nikša Alfirević
Jurica Pavičić


Puni tekst: hrvatski pdf 364 Kb

str. 159-178

preuzimanja: 2.090

citiraj


Sažetak

U radu se predlaže metodološki okvir za kvantifikaciju i empirijsko vrednovanje
upravljanja (strateškim) organizacijskim promjenama kao važnog izdvojenog
područja unutar strateškog upravljanja. Također se, unutar predloženoga teoretskog modela,
ukazuje i na raskorak između postojećih i poželjnih karakteristika internog okruženja i
sposobnosti velikih hrvatskih poduzeća za uklapanje u turbulentni gospodarski kontekst. Iz
rada proizlaze moguće smjernice za buduća istraživanja, a one se prvenstveno odnose na
potrebu dodatne empirijske verifikacije iznesenih rezultata i nužnost (re)interpretacije
recentnih svjetskih teorija za potrebe domaćeg gospodarstva u funkciji uspješnijeg strateškog
uklapanja domaćih poslovnih subjekata u globalno poslovno okruženje.

Ključne riječi

Strategija; uklapanje u okruženje; upravljanje organizacijskim promjenama; organizacijski aspekti strateškog upravljanja; velika hrvatska poduzeća

Hrčak ID:

26202

URI

https://hrcak.srce.hr/26202

Datum izdavanja:

1.12.2004.

Posjeta: 2.972 *