Prethodno priopćenje
Modeli odnosa s javnošću u online okruženju
Bernard Miočić
; magistar znanosti, OTP banka d.d., Zadar, Hrvatska
Sažetak
U radu se istražuje i analizira primjena modela odnosa (komuniciranja) s javnošću
na internetu, s naglaskom na dvosmjerno-interaktivnom komuniciranju i
ostvarivanju dijaloga na relaciji organizacija – javnost. Rezultati istraživanja
provedenog na uzorku zaposlenih u odnosima s javnošću (n=106) pokazuju da
se na internet, najviše primjenjuje model javnog informiranja (83%). To pokazuje
da službe za odnose s javnostima još nisu potpuno prepoznale najvažniju
karakteristiku koju im nudi novo medijsko okruženje – interaktivnost. Provedenom
multivarijantnom analizom nije podržana polazna hipoteza prema kojoj
je izbor modela komuniciranja internetom povezan s ulogom službe za odnose
s javnošću. Ipak, uspostava i vođenje interaktivne dvosmjerne komunikacije i
dijaloga ostaje zadatak djelatnika odgovornih za odnose s javnostima. Internet,
sam po sebi, ne vodi u nove oblike komunikacije.
Ključne riječi
internet; uloge i modeli odnosa s javnošću; dvosmjerno-interaktivno komuniciranje; dijalog
Hrčak ID:
26319
URI
Datum izdavanja:
25.6.2008.
Posjeta: 9.019 *