Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.56321/IJMBS.8.13.5

KVALITETA USLUGA I USLUGE INTERNETSKOG BANKARSTVA: ANALIZA ZADOVOLJSTVA MEĐUNARODNIH TURISTA USLUGAMA INTERNETSKOG BANKARSTVA U BANGLADEŠU

Shipan Hossain ; Embassy of Bangladesh, Lisbon, Portugal
Yusuf Hossein Khan orcid id orcid.org/0000-0002-5981-8849 ; Faculty of Economics, University of Algarve, Faro, Portugal
Nikola Naumov orcid id orcid.org/0000-0001-9537-1469 ; Hospitality & Tourism Management, University of Northampton, Northampton, United Kingdom


Puni tekst: engleski pdf 1.317 Kb

str. 5-16

preuzimanja: 448

citiraj


Sažetak

Internetsko bankarstvo omogućava korisniku provođenje financijskih transakcija putem Interneta. Internetsko bankarstvo naziva se i online bankarstvom ili web bankarstvom. Internetsko bankarstvo omogućava korisnicima gotovo svaku uslugu koja je tradicionalno dostupna u lokalnoj podružnici, uključujući depozite, transakcije i internetsko plaćanje računa. Cilj ovog istraživanja bio je analizirati zadovoljstvo međunarodnih turista uslugama internetskog bankarstva u Bangladešu. Rad istražuje zadovoljstvo turista dimenzijama učinkovitosti, dimenzijama odziva, dimenzijama dostupnosti sustava, dimenzijama privatnosti, dimenzijama ispunjenja, dimenzijama kompenzacije i dimenzijama kontakta. Podaci su prikupljeni na uzorku od 176 međunarodnih posjetitelja Bangladeša korištenjem metode namjernog uzorkovanja i prilagodbom metode ankete koja se sastoji od strukturiranog upitnika temeljenog na webu. Rezultati istraživanja sugeriraju da su dimenzije učinkovitosti, dimenzije dostupnosti sustava, dimenzije privatnosti i dimenzije ispunjenja najvažniji aspekti koji značajno utječu na zadovoljstvo međunarodnih turista uslugama internetskog bankarstva. Studija također navodi da dimenzije odziva, dimenzije kompenzacije i dimenzije kontakta ne igraju važnu ulogu u zadovoljstvu međunarodnih turista. To ima implikacije za marketinške stručnjake bankovnih usluga u pogledu učinkovitog dizajna strategije marketinga usluga za zadovoljstvo međunarodnih turista u kontekstu usluga internetskog bankarstva u Bangladešu.

Ključne riječi

Bangladeš; međunarodni turisti; usluge internetskog bankarstva; zadovoljstvo; SERVQUAL model

Hrčak ID:

288336

URI

https://hrcak.srce.hr/288336

Datum izdavanja:

23.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.353 *