Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.46917/st.13.1.2

Analiza političke komunikacije na društvenim mrežama tijekom predizborne kampanje za parlamentarne izbore 2020.

Mislav Petošić ; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Marija Slijepčević ; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.491 Kb

str. 27-56

preuzimanja: 405

citiraj


Sažetak

Politička komunikacija koristi sve raspoložive kanale, a društvene
mreže jedan su od najkorištenijih izvora komunikacije u predizbornim
periodima. Istraživanja često pokazuju kako u političkoj komunikaciji
društvene mreže ostaju nedovoljno iskorišten potencijal, naročito u
području dvosmjerne komunikacije i interaktivnosti s građanima.
Na kojoj su razini bile političke stranke u parlamentarnim izborima
utvrđuje se kroz ovu analizu sadržaja objava na društvenim mrežama
Facebook i Instagram za pet najbolje rangiranih hrvatskih političkih
stranaka na parlamentarnim izborima 2020.: HDZ, SDP, Domovinski
pokret, Most i Možemo!. Glavni cilj rada bio je utvrditi kako su političke
stranke postavile komunikaciju na društvenim mrežama Facebooku
i Instagramu, mjerio se engagement korisnika, koji su format objava
stranke koristile, koje su bile teme objava, jesu li se koristili simboli,
službeni hashtagovi, jesu li stranke pozivale na engagement, označavale
osobe/institucije i surađivale s poznatim osobama.

Ključne riječi

parlamentarni izbori 2020.; Republika Hrvatska; politička komunikacija; politički marketing; društvene mreže

Hrčak ID:

288549

URI

https://hrcak.srce.hr/288549

Datum izdavanja:

27.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 866 *