Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.46458/27121097.2022.28.192

UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN

Ljubica Milanović Glavan orcid id orcid.org/0000-0003-1629-2354 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Antun Glasnović ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 309 Kb

str. 192-204

preuzimanja: 317

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 309 Kb

str. 192-204

preuzimanja: 117

citiraj


Sažetak

U današnjem konkurentnom svijetu poduzeća se bore za plasiranje svojih proizvoda na društvenim mrežama. Društvene mreže pomažu u buđenju interesa za brand, a također i gradnji povjerenja potrošača što rezultira dobrom razvoju branda. Moderna poduzeća koriste društvene mreže za marketing proizvoda na mrežnim potrošačkim tržištima koje dopiru do velikog broja ljudi. Modni brand Philipp Plein prisutan je na četiri društvene mreže: Facebooku, Instagramu, Twitteru i YouTube-u. Ovaj modni brand na istima se prezentira kao luksuzan, drzak i provokativan te privlači pažnju velikog broja ljudi svojim objavama, prvenstveno na Instagramu. Njihova web stranica je koncipirana u skladu s recentnim trendovima internet marketinga, no evidentna je prisutnost prostora za napredak u strategiji internet marketinga uopće, a i na društvenim mrežama.

Ključne riječi

Internet marketing; društvene mreže; brand; Phillip Plein;

Hrčak ID:

292225

URI

https://hrcak.srce.hr/292225

Datum izdavanja:

28.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 916 *