Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32910/ep.74.1.1

UTJECAJ INOVATIVNOSTI, PODUZETNIČKE, TRŽIŠNE I ORIJENTACIJE NA UČENJE NA USPJEŠNOST PODUZEĆA

Helena Šlogar
Ivo Andrijanić


Puni tekst: engleski pdf 635 Kb

str. 3-33

preuzimanja: 267

citiraj


Sažetak

Svrha istraživanja bila je utvrditi postoji li pozitivan utjecaj između poduzetničke orijentacije i inovativnosti, tržišne orijentacije i inovativnosti te orijentacije na učenje i inovativnosti u poduzećima. Istraživanjem se također nastojalo definirati specifične elemente u usmjerenjima koja utječu na inovativnost i uspješnost poslovanja. Podaci su prikupljeni istraživanjem uzorka od 303 hrvatska poduzeća. Rezultati višestruke regresije pokazali su da poduzetnička orijentacija pozitivno utječe na inovativnost i poslovne rezultate. Slično tome, ovo istraživanje pokazalo je da tržišna orijentacija pozitivno utječe na inovativnost i uspješnost poslovanja. Kao što je predloženo u hipotezi, ovo je istraživanje pokazalo da orijentacija na učenje ima pozitivan utjecaj na inovativnost i poslovni uspjeh. Nakon završetka ovog istraživanja postoji praktični i teorijski doprinos.

Ključne riječi

Inovativnost; poduzetnička orijentacija; tržišna orijentacija; orijentacija u učenju; uspješnost poslovanja

Hrčak ID:

294161

URI

https://hrcak.srce.hr/294161

Datum izdavanja:

22.2.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 591 *