Recenzija, prikaz
Obilježavanje Europske godine mladih u školskim knjižnicama
Nensi Čargonja Košuta
orcid.org/0000-0001-8741-5134
; Osnovna škola "Srdoči", Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Nakon dvije godine „borbe“ s pandemijom i njezinim brojnim posljedicama Europska komisija donijela je službeni prijedlog da se 2022. proglasi Europskom godinom mladih s prvenstvenim ciljem da se mladima pruži potpora s obzirom na pandemiju. Iz istog razloga Europska komisija u suradnji s Europskim parlamentom odlučila je pomoći svim mladima Europske unije, a posebno onima u nepovoljnom položaju iz ruralnih ili udaljenih područja i onima u osjetljivijoj skupini društva, kako bi postali aktivni građani i potakli pozitivne promjene. Bitan faktor ohrabrenja i pokazivanja novih aspekata i prilika „leži“ i u temama „zelene“ i digitalne Europe.
Detaljnije o svim planovima i aktivnostima te institucijama i udrugama koje su uključene u provedbu navedenog može se pronaći na raznim mrežnim mjestima vezanim za pojam Europske godine mladih; poput službene mrežne stranice EU,
AMPEU i sličnih. U ovome članku bit će predstavljeni konkretni primjeri predavanja, radionica, susreta, humanitarnih akcija i drugih aktivnosti koje su tijekom kalendarske 2022. godine s učenicima od 1. do 8. razreda, bilo virtualno ili uživo, provedene u školskim knjižnicama PGŽ‑a; prvenstveno u najvećoj riječkoj osnovnoj školi „Srdoči“ i koje su potom prijavljene i označene na Europskoj karti aktivnosti.
Ključne riječi
Europska godina mladih; mladi, aktivni i uključeni građani; aktivnosti; Europska karta aktivnosti
Hrčak ID:
294545
URI
Datum izdavanja:
20.2.2023.
Posjeta: 509 *