Prethodno priopćenje
UPORABA PRIDJEVA U UČENIČKIM PISMENIM SASTAVCIMA U PRVOM RAZREDU (na uzorku učenika prvog razreda Osnovne škole Grabrik u Karlovcu)
Bogdanka Conjar
; Osnovna škola Grabrik, Karlovac
Sažetak
U ovom se radu govori o kompetenciji učenika u uporabi pridjeva
u prvom razredu osnovne škole. Istraživanje kompetencije učenika prvih razreda
u uporabi pridjeva, na uzorku od 82 učenika OŠ Grabrik u tri različite pismene
vježbe s različitim motivacijama, pokazalo je da učenici upotrebljavaju 13,45 %
pridjeva u svome rječniku. Pismene vježbe su: pripovijedanje događaja, opis slike
i pripovijedanje doživljaja. Uočeno je da postoje razlike u uporabi pridjeva kod
različitih motivacija. Najviše pridjeva učenici su napisali u vježbi opisivanja slike,
a najmanje u pripovijedanju doživljaja. Analiza učestalosti ponavljanja pridjeva
pokazala je da su učenici u pripovijedanju doživljaja napisali najviše različitih
pridjeva.
Ključne riječi
kompetencije učenika; pridjevi; imanentna gramatika; motivacija
Hrčak ID:
26967
URI
Datum izdavanja:
4.12.2006.
Posjeta: 11.023 *