Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UPORABA PRIDJEVA U UČENIČKIM PISMENIM SASTAVCIMA U PRVOM RAZREDU (na uzorku učenika prvog razreda Osnovne škole Grabrik u Karlovcu)

Bogdanka Conjar ; Osnovna škola Grabrik, Karlovac


Puni tekst: hrvatski pdf 674 Kb

str. 313-326

preuzimanja: 9.521

citiraj


Sažetak

U ovom se radu govori o kompetenciji učenika u uporabi pridjeva
u prvom razredu osnovne škole. Istraživanje kompetencije učenika prvih razreda
u uporabi pridjeva, na uzorku od 82 učenika OŠ Grabrik u tri različite pismene
vježbe s različitim motivacijama, pokazalo je da učenici upotrebljavaju 13,45 %
pridjeva u svome rječniku. Pismene vježbe su: pripovijedanje događaja, opis slike
i pripovijedanje doživljaja. Uočeno je da postoje razlike u uporabi pridjeva kod
različitih motivacija. Najviše pridjeva učenici su napisali u vježbi opisivanja slike,
a najmanje u pripovijedanju doživljaja. Analiza učestalosti ponavljanja pridjeva
pokazala je da su učenici u pripovijedanju doživljaja napisali najviše različitih
pridjeva.

Ključne riječi

kompetencije učenika; pridjevi; imanentna gramatika; motivacija

Hrčak ID:

26967

URI

https://hrcak.srce.hr/26967

Datum izdavanja:

4.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 11.023 *