Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2022.2.4.29
MOGUĆNOSTI BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRINCIPIMA STORYTELLINGA
Danijela Madžar
orcid.org/0000-0001-5470-014X
; Sveučilište u Mostaru
Marko Šantić
; Gospodarska komora Federacije Bosne i Hercegovine
Magdalena Čečura
; Sveučilište u Mostaru
Sažetak
Moderni turisti putovanje počinju pretraživanjem informacija o destinaciji koju planiraju posjetiti, koje su dostupne putem interneta i društvenih mreža, ali i putem preporuka prijatelja koji su ranije posjetili određeno mjesto. Zahvaljujući pričama o turističkoj destinaciji, turisti na planirani put dolaze sa svojim željama i očekivanjima; iskusiti nešto posebno, čudesno ili edukativno. Ako turistička destinacija, smještaj ili usluga nemaju upečatljivu interpretaciju, ostat će nezapamćeni, a turist će ostati uskraćen za njihovu posebnost. Ključnu ulogu u interpretaciji ima storytelling i upravo njime se pojačava sam doživljaj. Autentičnost je još jedan koncept koji se često spominje u kontekstu destinacijskoga marketinga kroz storytelling. Cilj je istraživanja ispitati stavove i mišljenja ispitanika kako storytelling kroz autentičnost i narativno razumijevanje utječe na namjeru posjete destinacije. Rezultati istraživanja impliciraju da autentičnost priče i narativno razumijevanje kao odrednica storytellinga utječu pozitivno na namjeru posjete destinacije što se smatra temeljnim doprinosom rada.
Ključne riječi
storytelling; destinacijski turizam; brendiranje; autentičnost
Hrčak ID:
295746
URI
Datum izdavanja:
30.12.2022.
Posjeta: 1.155 *