Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 1.546 Kb
str. 180-180
preuzimanja: 163
citiraj
APA 6th Edition
(2023). Reklame. Društvena istraživanja, 32 (1), 180-180. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/296170
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 32, br. 1, 2023, str. 180-180. https://hrcak.srce.hr/296170. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 32, br. 1 (2023): 180-180. https://hrcak.srce.hr/296170
Harvard
(2023). 'Reklame', Društvena istraživanja, 32(1), str. 180-180. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/296170 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2023 [pristupljeno 26.12.2024.];32(1):180-180. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/296170
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.32, br. 1, str. 180-180, 2023. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/296170. [Citirano: 26.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
296170
URI
https://hrcak.srce.hr/296170
Datum izdavanja:
30.3.2023.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 681
*