Stručni rad
Javnozdravstveni sadržaji u kurikulumu medicinskoga fakulteta u Zagrebu
Klara Šogorić
; Škola narodnog zdravlja "Andrija Štampar" Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Kristina Fišter
; Škola narodnog zdravlja "Andrija Štampar" Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Medicinski fakulteti u Republici Hrvatskoj započeli su 2004. godine stvarati jedinstveni i cjeloviti Katalog znanja i vještina u kojemu
bi definirali nastavno gradivo koje student medicine treba usvojiti tijekom studija. Zamišljeno je da Katalog istovremeno posluži u
svrhu poboljšanja organizacije i evaluacije nastavnih sadržaja. Nastavni sadržaji kurikuluma pomno su odabrani od strane
stručnjaka pojedinih područja kako bi služili obrazovanju što kompetentnijih liječnika.
Odakle uopće potreba za selekcijom određenih sadržaja, a odbacivanjem drugih? Danas kada se znanost razvija brže no što se
dodiplomski studiji na medicinskim fakultetima tome prolagođavaju, teško je odrediti koja znanja i vještine student mora u svom
dodiplomskom obrazovanju usvojiti, a koja “ostaviti” za specijalizaciju i ostala postdiplomska usavršavanja. To je zadaća
kurikuluma – sistematizacija znanja. Kurikulumi za medicinske fakultete idealno bi trebali u svakoj zemlji biti jednaki, no to je cilj
kojem se još uvijek tek teži.
Ključne riječi
Hrčak ID:
297444
URI
Datum izdavanja:
7.10.2011.
Posjeta: 287 *