Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Javnozdravstveni sadržaji u kurikulumu medicinskoga fakulteta u Zagrebu

Klara Šogorić ; Škola narodnog zdravlja "Andrija Štampar" Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Kristina Fišter ; Škola narodnog zdravlja "Andrija Štampar" Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski PDF 248 Kb

preuzimanja: 81

citiraj


Sažetak

Medicinski fakulteti u Republici Hrvatskoj započeli su 2004. godine stvarati jedinstveni i cjeloviti Katalog znanja i vještina u kojemu
bi definirali nastavno gradivo koje student medicine treba usvojiti tijekom studija. Zamišljeno je da Katalog istovremeno posluži u
svrhu poboljšanja organizacije i evaluacije nastavnih sadržaja. Nastavni sadržaji kurikuluma pomno su odabrani od strane
stručnjaka pojedinih područja kako bi služili obrazovanju što kompetentnijih liječnika.
Odakle uopće potreba za selekcijom određenih sadržaja, a odbacivanjem drugih? Danas kada se znanost razvija brže no što se
dodiplomski studiji na medicinskim fakultetima tome prolagođavaju, teško je odrediti koja znanja i vještine student mora u svom
dodiplomskom obrazovanju usvojiti, a koja “ostaviti” za specijalizaciju i ostala postdiplomska usavršavanja. To je zadaća
kurikuluma – sistematizacija znanja. Kurikulumi za medicinske fakultete idealno bi trebali u svakoj zemlji biti jednaki, no to je cilj
kojem se još uvijek tek teži.

Ključne riječi

Hrčak ID:

297444

URI

https://hrcak.srce.hr/297444

Datum izdavanja:

7.10.2011.

Posjeta: 287 *