Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KONCEPTUALIZACIJA OSNOVNIH NAČELA STIMULIRANJA RAZVOJA DJETETA PREDŠKOLSKE DOBI

Joško Sindik ; Institut za antropologiju, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 120 Kb

verzije

str. 119-128

preuzimanja: 83

citiraj


Sažetak

Procjenjivanjem aktualnog stupnja razvijenosti bitnih karakteristika djece određene dobi, može se preciznije ciljano unaprjeđivati psihosomatski razvoj djece. Za pospješenje dobrobiti djeteta, te poticanja njegovog optimalnoga psihosomatskoga razvoja, važno je procijeniti trenutni razvojni status djeteta, na temelju njegovih razvojnih karakteristika. Možda najpogodnije sredstvo za tu procjenu su razvojni miljokazi. Sustavno poticanje dječjeg razvoja obuhvaća zapravo dva procesa: planiranje (sadržaja rada s djecom) i vrednovanje (razvojnih efekata, tj. promjene u djetetovim karakteristikama). Dan je uvid u cjelokupni ciklus planiranja i vrednovanja razvoja predškolske djece, s operacionalizacijama bitnih pojmova u tom procesu.

Ključne riječi

aktivnosti s djecom,metode,psihološki uvjeti razvoja,razvojni zadatak

Hrčak ID:

299070

URI

https://hrcak.srce.hr/299070

Datum izdavanja:

7.1.2017.

Posjeta: 163 *