Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Virtualna terenska nastava

Manuela Kujundžić orcid id orcid.org/0009-0006-1562-4707 ; Osnovna škola Popovača
Tatjana Bednjanec ; Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 602 Kb

verzije

str. 69-70

preuzimanja: 60

citiraj


Sažetak

Nastava je djelotvornija ukoliko su učenici aktivniji i zainteresiraniji. U aktivnim metodama učenja i poučavanja svoje mjesto ima i izvanučionička/terenska nastava, ali je unatoč tome relativno slabo zastupljena. Terenska nastava omogućuje učeniku lakše razumijevanje povijesnih zbivanja, osobito ako se radi o poučavanju osjetljivih tema nacionalne povijesti oko kojih se i dalje u javnosti pojavljuju različite teze. Upravo je terenska nastava na takva mjesta odlična kako bi učenici različitim pristupima i metodama razvijali kritičko mišljenje. Sadašnji stalni muzejski postav Memorijalnog muzeja Javne ustanove Spomen područja Jasenovac mjesto je aktivnog i angažiranog učenja o povijesnim zbivanjima, ali i zauzimanja stavova o ratu, nasilju i ljudskim pravima.

Ključne riječi

muzej; kritičko mišljenje; terenska nastava; poučavanje povijesti

Hrčak ID:

299304

URI

https://hrcak.srce.hr/299304

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 184 *