Poučavanje povijesti, Vol. 1 No. 1, 2022.
Stručni rad
Virtualna terenska nastava
Manuela Kujundžić
orcid.org/0009-0006-1562-4707
; Osnovna škola Popovača
Tatjana Bednjanec
; Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Zagreb
Sažetak
Nastava je djelotvornija ukoliko su učenici aktivniji i zainteresiraniji. U aktivnim metodama učenja i poučavanja svoje mjesto ima i izvanučionička/terenska nastava, ali je unatoč tome relativno slabo zastupljena. Terenska nastava omogućuje učeniku lakše razumijevanje povijesnih zbivanja, osobito ako se radi o poučavanju osjetljivih tema nacionalne povijesti oko kojih se i dalje u javnosti pojavljuju različite teze. Upravo je terenska nastava na takva mjesta odlična kako bi učenici različitim pristupima i metodama razvijali kritičko mišljenje. Sadašnji stalni muzejski postav Memorijalnog muzeja Javne ustanove Spomen područja Jasenovac mjesto je aktivnog i angažiranog učenja o povijesnim zbivanjima, ali i zauzimanja stavova o ratu, nasilju i ljudskim pravima.
Ključne riječi
muzej; kritičko mišljenje; terenska nastava; poučavanje povijesti
Hrčak ID:
299304
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 437 *