Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu baštinu

Valentina Milohanić ; Osnovna škola Tar-Vabriga


Puni tekst: hrvatski pdf 1.226 Kb

str. 139-143

preuzimanja: 136

citiraj


Sažetak

Članak donosi pregled e-tečaja Digitalno obrazovanje s kulturnom baštinom koji se odvijao od 28. ožujka do 11. svibnja 2022. godine na European Schoolnet, mreži za obrazovanje sa sjedištem u Bruxellesu. Sadržaj tečaja bio je podijeljen na pet modula u ukupnom trajanju od 25 sati. U sklopu prvog modula polaznici su istraživali što je kulturna baština i njezina važnost te je predstavljena Europeana - digitalizirana zbirka kulturne baštine nastala na inicijativu Europske unije 2008. godine. U drugom je modulu opisano kako pretraživati stranicu Europeana, kako ispravno imenovati autore kulturnih zapisa te koje su prednosti njezina korištenja u obrazovnim aktivnostima. Kroz sadržaj trećeg modula polaznici su istražili obrazovne alate i resurse Europeane kao što su Europeana učionica, Historiana, Transcribathon i članci. U četvrtom je modulu naglasak bio na scenarijima poučavanja koji uključuju Europeanine resurse i upotrebljavaju inovativne pedagoške metode. U završnom je modulu istaknuta važnost procjene i samoprocjene te su polaznici predali svoj scenarij poučavanja koji se temelji na resursima Europeane.
Tečaj je omogućio nastavnicima da se upoznaju s platformom Europana te da osmisle scenarij poučavanja na temelju resursa s Europeane pritom koristeći digitalne alate i metode inovativnog poučavanja.

Ključne riječi

digitalna kulturna baština; e-tečaj; Europeana; scenarij poučavanja

Hrčak ID:

299587

URI

https://hrcak.srce.hr/299587

Datum izdavanja:

1.12.2022.

Posjeta: 484 *