Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.59245/ps.32.1.2

Hrvatska policija u digitalnom prostoru – prijedlog modela za komunikaciju s javnošću putem društvenih mreža

Ivana Radić orcid id orcid.org/0009-0009-1592-0057 ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, Hrvatska
Robert Idlbek orcid id orcid.org/0000-0003-4036-1516 ; Veleučilište u Požegi, Požega, Hrvatska
Nikolaj Lazić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 344 Kb

verzije

str. 1-22

preuzimanja: 167

citiraj


Sažetak

Primjena društvenih mreža u komunikaciji policije i javnosti postaje sve važnija tema stručne i znanstvene zajednice. To rezultira činjenicom kako je potreba za novim digitalnim kanalima komunikacije s javnošću sve izraženija i u javnom sektoru. Poslovni subjekti primjenjuju društvene mreže poput Facebooka, Twittera i Instagrama za promociju svog brenda, doseg potencijalnih kupaca i interakciju s trenutačnim klijentima. S druge strane, policija se koristi društvenim mrežama za prikupljanje informacija, suradnju sa zajednicom i komunikaciju vezanu uz sigurnost javnosti. No postoji zabrinutost s obzirom na to da komunikacija na društvenim mrežama u tom sustavu nije dovoljno regulirana. Cilj ovoga istraživanja jest procjena stavova policijskih službenika i okruženja u kojem djeluje hrvatska
policija, ali i prijedlog inicijalnog modela komunikacije putem društvenih mreža, primjenjivog u uvjetima u kojima posluje hrvatska policija. Primarno istraživanje putem fokus-grupa provedeno je kako bi se dobio uvid u stavove službenika za odnose s javnošću, dok su sekundarni izvori poput analize znanstvene literature i sustava najboljih praksi drugih zemalja analizirani kako bi se model
dodatno prilagodio hrvatskim uvjetima. Rezultati ovoga rada upućuju na to da je moguće predložiti model komunikacije temeljen na modelu zrelosti, a koji će hrvatskoj policiji omogućiti povećanje sposobnosti stvaranja novih komunikacijskih kanala putem društvenih mreža.

Ključne riječi

društvene mreže, hrvatska policija, komunikacijski model, model zrelosti, gap analiza

Hrčak ID:

302567

URI

https://hrcak.srce.hr/302567

Datum izdavanja:

15.5.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 485 *