Poučavanje povijesti, Vol. 2 No. 1, 2023.
Stručni rad
Terenska nastava Povijesti, Geografije i Njemačkog jezika u Austriji
Maja Lukić Puškarić
; Osnovna škola Dubovac
Sažetak
Izvedba terenske nastave zahtijeva temeljito razrađen izvedbeni plan. On obuhvaća odgojno-obrazovne ciljeve, ishode učenja, nastavna sredstva, oblike rada, metode, tehnike i postupke istraživanja, načine i oblike praćenja te elemente i kriterije vrednovanja ostvarenih ciljeva i ishoda kao i međupredmetne teme. Planiranje terenske nastave u inozemstvu predstavlja poseban izazov za učitelje koji su uključeni u njezinu organizaciju jer se odlazi s učenicima izvan Republike Hrvatske. Prednost izvanučioničke pred klasičnom nastavom u školi je raznolikost sadržaja i dulje pamćenje istih. Učenje je zabavnije jer ostvarivanje ishoda vrlo često traži aktivnosti u kojima je ključan timski rad da bi se ishodi ostvarili. Također, izvanučionička nastava omogućuje učenje iz prve ruke (na terenu). U članku je opisan primjer realizacije terenske nastave u Austriji.
Ključne riječi
terenska nastava; interdisciplinarni pristup; timski rad; učenje na terenu
Hrčak ID:
303425
URI
Datum izdavanja:
1.6.2023.
Posjeta: 576 *