Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Terenska i izvanučionička nastava Povijesti na primjerima iz Gimnazije Županja

Danijela Kegalj orcid id orcid.org/0009-0008-1576-5838 ; Gimnazija Županja


Puni tekst: hrvatski pdf 3.095 Kb

str. 110-116

preuzimanja: 242

citiraj


Sažetak

U članku se razmatraju terenska i izvanučionička nastava kao način ostvarivanja obrazovnih ishoda u nastavi Povijesti. Na primjeru Gimnazije Županja obrađeni su primjeri izvanučioničke nastave provedene na prostoru antičkih Cibala – Vinkovaca 2022. godine i terenske nastave s tematikom vezanom uz sučeljavanje Nikole Šubića Zrinskog i Sulejmana Veličanstvenog posjetom Memorijalnom parku Mohačke bitke u Mohaču, utvrdi Siget i Parku mađarsko-turskog prijateljstva pokraj Sigeta 2023. godine. Članak daje primjere dobre prakse, odnosno radnih listića i analitičke rubrike za vrednovanje radnih listića učenika. U članku se navode prednosti i izazovi terenske i izvanučioničke nastave, način organizacije i provođenja, korelacije s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama. Članak sadrži fotografije s terenske i izvanučioničke nastave te impresije učenika.

Ključne riječi

Mohač; Siget; terenska nastava; poučavanje povijesti

Hrčak ID:

303429

URI

https://hrcak.srce.hr/303429

Datum izdavanja:

1.6.2023.

Posjeta: 617 *