Poučavanje povijesti, Vol. 2 No. 1, 2023.
Stručni rad
Terenska i izvanučionička nastava Povijesti na primjerima iz Gimnazije Županja
Danijela Kegalj
orcid.org/0009-0008-1576-5838
; Gimnazija Županja
Sažetak
U članku se razmatraju terenska i izvanučionička nastava kao način ostvarivanja obrazovnih ishoda u nastavi Povijesti. Na primjeru Gimnazije Županja obrađeni su primjeri izvanučioničke nastave provedene na prostoru antičkih Cibala – Vinkovaca 2022. godine i terenske nastave s tematikom vezanom uz sučeljavanje Nikole Šubića Zrinskog i Sulejmana Veličanstvenog posjetom Memorijalnom parku Mohačke bitke u Mohaču, utvrdi Siget i Parku mađarsko-turskog prijateljstva pokraj Sigeta 2023. godine. Članak daje primjere dobre prakse, odnosno radnih listića i analitičke rubrike za vrednovanje radnih listića učenika. U članku se navode prednosti i izazovi terenske i izvanučioničke nastave, način organizacije i provođenja, korelacije s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama. Članak sadrži fotografije s terenske i izvanučioničke nastave te impresije učenika.
Ključne riječi
Mohač; Siget; terenska nastava; poučavanje povijesti
Hrčak ID:
303429
URI
Datum izdavanja:
1.6.2023.
Posjeta: 617 *