Poučavanje povijesti, Vol. 2 No. 1, 2023.
Stručni rad
Izvanučionička nastava u Muzeju krapinskih neandertalaca
Marija Ujlaki
orcid.org/0009-0000-7778-5262
; Osnovna škola Dragutina Domjanića
Sažetak
Suvremena nastava u prvi plan stavlja aktivnost učenika i rad s povijesnim izvorima pa je bilo za očekivati da će obrazovna reforma dati više mogućnosti za ostvarivanje takvog načina učenja. U ovome radu daje se osvrt na neke probleme na koje se i dalje nailazi prilikom organizacije izvanučioničke nastave povijesti s posebnim prikazom posjeta Muzeju krapinskih neandertalaca. Predstavljaju se i analiziraju organizacijske mogućnosti i odgojno-obrazovna postignuća dva različita načina posjeta: veće grupe učenika petih razreda koji su posjetili muzej u sklopu školskog izleta uz organizirano stručno vodstvo, te manje grupe učenika različitog uzrasta, članova povijesne grupe koji su samostalno obišli postav vođeni pripremljenim radnim materijalom. Osmišljavanje radnog materijala za heterogenu grupu učenika zahtjevno je za učitelja stoga se detaljnije opisuje procedura sastavljanja kao i sam radni materijal. Uz osvrt obilaska stalnog postava, daje se prikaz sudjelovanja učenika u jednoj od edukativnih radionica muzeja.
Ključne riječi
dodatna nastava povijesti; edukativna radionica; izvanučionička nastava; Muzej krapinskih neandertalaca; suvremena nastava povijesti
Hrčak ID:
303433
URI
Datum izdavanja:
1.6.2023.
Posjeta: 596 *