Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Izvanučionička nastava u Muzeju krapinskih neandertalaca

Marija Ujlaki orcid id orcid.org/0009-0000-7778-5262 ; Osnovna škola Dragutina Domjanića


Puni tekst: hrvatski pdf 1.582 Kb

str. 135-139

preuzimanja: 187

citiraj


Sažetak

Suvremena nastava u prvi plan stavlja aktivnost učenika i rad s povijesnim izvorima pa je bilo za očekivati da će obrazovna reforma dati više mogućnosti za ostvarivanje takvog načina učenja. U ovome radu daje se osvrt na neke probleme na koje se i dalje nailazi prilikom organizacije izvanučioničke nastave povijesti s posebnim prikazom posjeta Muzeju krapinskih neandertalaca. Predstavljaju se i analiziraju organizacijske mogućnosti i odgojno-obrazovna postignuća dva različita načina posjeta: veće grupe učenika petih razreda koji su posjetili muzej u sklopu školskog izleta uz organizirano stručno vodstvo, te manje grupe učenika različitog uzrasta, članova povijesne grupe koji su samostalno obišli postav vođeni pripremljenim radnim materijalom. Osmišljavanje radnog materijala za heterogenu grupu učenika zahtjevno je za učitelja stoga se detaljnije opisuje procedura sastavljanja kao i sam radni materijal. Uz osvrt obilaska stalnog postava, daje se prikaz sudjelovanja učenika u jednoj od edukativnih radionica muzeja.

Ključne riječi

dodatna nastava povijesti; edukativna radionica; izvanučionička nastava; Muzej krapinskih neandertalaca; suvremena nastava povijesti

Hrčak ID:

303433

URI

https://hrcak.srce.hr/303433

Datum izdavanja:

1.6.2023.

Posjeta: 596 *