Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Primjena diferenciranih zadataka u nastavi biologije

Slobodan B. Živanović ; OŠ »Treći kragujevački bataljon«, Kragujevac; OŠ »Natalija-Nana Nedeljković«, Grošnica, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 504 Kb

str. 83-97

preuzimanja: 5.521

citiraj


Sažetak

Osnovni nedostaci klasične (tradicionalne) nastave biologije su veoma rijetko vrednovanje i ocjenjivanje postignutih rezultata učenika i nedostatak povratne informacije o razini i strukturi usvojenosti nastavnih sadržaja kod učenika. Upravo iz te činjenice i proizlazi osnovna pretpostavka ovoga istraživanja, a to je da se navedeni nedostaci glede vrednovanja postignuća učenika mogu ukloniti ili ublažiti kombiniranom primjenom kontinuiranog objektivnog ispitivanja znanja i diferenciranih zadataka, a da će se nastava biologije u osnovnoj školi na taj način osvježiti, obogatiti i poboljšati.

Ključne riječi

tradicionalna nastava; vrednovanje postignuća učenika; kontinuirano ispitivanje znanja; diferencirani zadaci

Hrčak ID:

27855

URI

https://hrcak.srce.hr/27855

Datum izdavanja:

19.8.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.162 *