Prethodno priopćenje
Primjena diferenciranih zadataka u nastavi biologije
Slobodan B. Živanović
; OŠ »Treći kragujevački bataljon«, Kragujevac; OŠ »Natalija-Nana Nedeljković«, Grošnica, Srbija
Sažetak
Osnovni nedostaci klasične (tradicionalne) nastave biologije su veoma rijetko vrednovanje i ocjenjivanje postignutih rezultata učenika i nedostatak povratne informacije o razini i strukturi usvojenosti nastavnih sadržaja kod učenika. Upravo iz te činjenice i proizlazi osnovna pretpostavka ovoga istraživanja, a to je da se navedeni nedostaci glede vrednovanja postignuća učenika mogu ukloniti ili ublažiti kombiniranom primjenom kontinuiranog objektivnog ispitivanja znanja i diferenciranih zadataka, a da će se nastava biologije u osnovnoj školi na taj način osvježiti, obogatiti i poboljšati.
Ključne riječi
tradicionalna nastava; vrednovanje postignuća učenika; kontinuirano ispitivanje znanja; diferencirani zadaci
Hrčak ID:
27855
URI
Datum izdavanja:
19.8.2008.
Posjeta: 7.162 *