Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.18045/zbefri.2023.1.205
Učinci zelene prakse restorana na namjeru kupca da kupe ekološki prihvatljive proizvode: Dokazi iz Vijetnama
Mai Ngoc Khuong
orcid.org/0000-0002-0527-3046
Do Hanh Nhan
Nguyen Thi Minh Phuong
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi način na koji zelene prakse utječu na namjeru kupca da kupi ekološke proizvode putem emocionalne povezanosti kupaca. Korištenje PLS-SEM-a za analizu gostiju iz 358 restorana kako bi se utvrdila namjera kupca da kupi ekološke proizvode temeljni je dio uspjeha restorana. Rezultati istraživanja upućuju na to da primjena recikliranja i kompostiranja, aktivnosti gospodarenja energijom i vodama imaju pozitivan utjecaj na namjeru kupca da kupi zelene proizvode i pro-ekološku emocionalnu privrženost te da primjena organske hrane –zelenih proizvoda i materijala na ekološku proizvodnju imaju značajan utjecaj na emocionalnu privrženost, ali ne i na namjeru kupca da kupi zelene proizvode. U međuvremenu, primjena ekološki prihvatljivih zaliha nije utjecala na emocionalnu privrženost i namjeru kupaca za kupnjom. Emocionalna vezanost za zaštitu okoliša ključni je posrednik modela namjere kupaca.Rezultati su osigurali i znanje i teoriju zelene prakse dodajući emocionalnu privrženost kupaca teoriji o planiranom ponašanju kako bi se razumjelo ponašanje kupaca prema zelenim restoranima. Predlažu se menadžerske preporuke i strategije izgradnje za dugoročno povećanje namjere kupca da kupi zelene proizvode u ugostiteljstvu.
Ključne riječi
zelene prakse; zeleni restorani; emocionalna vezanost.
Hrčak ID:
305138
URI
Datum izdavanja:
30.6.2023.
Posjeta: 1.219 *