Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ELEKTRONIČKO POSLOVANJE - ČIMBENIK PROMJENE MARKETINŠKO-LOGISTIČKE PARADIGME

Ratko Zelenika
Drago Pupovac
Slavko Vukmirović


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 292-318

preuzimanja: 5.695

citiraj


Sažetak

Spoznaja da je informacija strateški resurs, koji sve više prevazilazi značenje vidljivih aktiva, potiče međusobno povezivanje brojnih poslovnih sustava i izgradnju međuorganizacijskih procesa inter- i intralogističkih i inih poslovnih sustava, što se odražava na promjenu marketinško-logističke paradigme te sukladno tome, potrebitost dizajniranja fluidne i adaptabilne organizacijske strukture, autori tu tvrdnju dokazuju elaboriranjem teorijskih značajki sustava i online marketinga, odnosno komparativnom analizom suvremenoga i tradicionalnoga pristupa upravljanju logističkim sustavima i marketinškim aktivnostima. Posebnu pozornost posvećuju matematičkom modelu informatizacije logističkog sustava u funkciji promjene marketinško-logističke paradigme.

Ključne riječi

Hrčak ID:

28015

URI

https://hrcak.srce.hr/28015

Datum izdavanja:

15.4.2002.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.644 *