Ekonomski pregled, Vol. 53 No. 3-4, 2002.
Izvorni znanstveni članak
ELEKTRONIČKO POSLOVANJE - ČIMBENIK PROMJENE MARKETINŠKO-LOGISTIČKE PARADIGME
Ratko Zelenika
Drago Pupovac
Slavko Vukmirović
Sažetak
Spoznaja da je informacija strateški resurs, koji sve više prevazilazi značenje vidljivih aktiva, potiče međusobno povezivanje brojnih poslovnih sustava i izgradnju međuorganizacijskih procesa inter- i intralogističkih i inih poslovnih sustava, što se odražava na promjenu marketinško-logističke paradigme te sukladno tome, potrebitost dizajniranja fluidne i adaptabilne organizacijske strukture, autori tu tvrdnju dokazuju elaboriranjem teorijskih značajki sustava i online marketinga, odnosno komparativnom analizom suvremenoga i tradicionalnoga pristupa upravljanju logističkim sustavima i marketinškim aktivnostima. Posebnu pozornost posvećuju matematičkom modelu informatizacije logističkog sustava u funkciji promjene marketinško-logističke paradigme.
Ključne riječi
Hrčak ID:
28015
URI
Datum izdavanja:
15.4.2002.
Posjeta: 7.644 *