Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17818/EMIP/2022/1.9
UTJECAJ MARKETINGA ODNOSA NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KLIJENATA U LUKSUZNIM HOTELIMA
Marina Perišić Prodan
orcid.org/0000-0003-1954-4481
; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Marta Cerović
; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Ivana Ivančić
orcid.org/0000-0002-2109-3002
; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Sažetak
Svrha ovog rada je utvrditi ključne dimenzije marketinga odnosa koje utječu na zadovoljstvo klijenata, kao i utjecaj zadovoljstva klijenata na njihovu lojalnost u kontekstu luksuznih hotela. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 311 hrvatskih građana koji su boravili u hotelima s pet zvjezdica u godini prije provođenja istraživanja. Rezultati istraživanja pokazuju da sve dimenzije marketinga odnosa ne utječu na zadovoljstvo klijenata. Kompetencije, povjerenje i komunikacija, kao dimenzije marketinga odnosa, imaju statistički značajan utjecaj na zadovoljstvo klijenata. Rezultati istraživanja također sugeriraju da zadovoljstvo klijenata ima statistički značajan utjecaj na lojalnost klijenata. Ova studija pridonosi teoriji marketinga odnosa. Osim toga, dobiveni rezultati imaju implikacije za hotelski menadžment, koji želi implementirati strategije marketinga odnosa, a s ciljem postizanja zadovoljstva i lojalnosti klijenata.
Ključne riječi
marketing odnosa; zadovoljstvo klijenata; lojalnost klijenata; luksuzni hoteli
Hrčak ID:
278692
URI
Datum izdavanja:
6.6.2022.
Posjeta: 2.830 *