Skip to the main content

Preliminary communication

ISPITIVANJE UPORABE DRUŠTVENIH MEDIJA U KONTEKSTU PONAŠANJA KUPACA

Matea Matić Šošić orcid id orcid.org/0000-0003-2788-2472 ; University of Dubrovnik, Department of Economics and Business Economics


Full text: english pdf 284 Kb

page 553-566

downloads: 625

cite


Abstract

U posljednjih nekoliko godina društveni mediji postali su važan dio života potrošača u kontekstu jednostavnijeg pristupa informacijama. Nasuprot tome, za poduzeća društveni mediji predstavljaju izazov u vidu ostvarivanja vlastitih strateških ciljeva, kao što je izgradnja pozitivnog imidža, podizanje svijesti o marki proizvoda te postizanju kvalitetnije interakcije s postojećim ili potencijalnim potrošačima. Cilj ovoga rada je odrediti obrasce ponašanja korisnika društvenih medija, posebice u procesu donošenja kupovnih odluka. U radu su korištene faktorska analiza i analiza varijance. Empirijsko istraživanje provedeno je na uzorku od 504 korisnika društvenih medija. Rezultati istraživanja pokazali su da postoje značajne razlike između izdvojenih faktora i korištenja društvenih medija u svrhu kupovine. Jednako tako, ispitanici su skloni kupnji putem društvenih medija, ali su nesigurni u pružanju recenzija i komentara za izvršenu kupnju.

Keywords

društveni mediji; ponašanje kupaca; percipirani rizik; zadovoljstvo; stav

Hrčak ID:

230537

URI

https://hrcak.srce.hr/230537

Publication date:

19.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.835 *