Review article
GLAMPING – NOVI SMJEŠTAJ U KAMPOVIMA
Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
orcid.org/0000-0001-6679-3742
; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka
Josipa Cvelić Bonifačić
; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka
Ivana Licul
orcid.org/0000-0001-8238-8317
; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka
Abstract
Redizajn kamping proizvoda u turističkom trendu „neokomfora“ utire novi pojam na tržištu. Svrha je ovog istraživanja bila utvrditi što, prema mišljenju kamping stručnjaka, predstavlja glamping te koja su osnovna obilježja glamping smještajnog objekta. U tom je kontekstu provedeno istraživanje korištenjem strukturiranog upitnika koje je obuhvatilo menadžere kampova i proizvođače kamping opreme. Rezultati istraživanja pokazuju da se najvećim dijelom pod glamping smještajnim objektom podrazumijevaju kućice na drvetu, neobični oblici smještaja i udobni šatori. Kao najznačajnija obilježja glamping smještajnog objekta istaknuti su odlična opremljenost, kvalitetna usluga i prirodno okruženje. Čak više od polovine ispitanika smatra da mobilna kućica nije glamping smještaj. Do sada nisu provedena slična istraživanja te se stoga ovo smatra originalnim. Budući da je u istraživanju naglasak na poimanju glampinga iz perspektive kamping stručnjaka, a ne gosta, rad pridonosi proširenju konceptualnog poimanja glampinga i predstavlja osnovu za daljnja istraživanja.
Keywords
glamping; povijest; vrste glamping objekta; obilježja glamping objekta
Hrčak ID:
213326
URI
Publication date:
19.12.2018.
Visits: 7.661 *