Skip to the main content

Review article

GLAMPING – NOVI SMJEŠTAJ U KAMPOVIMA

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović orcid id orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka
Josipa Cvelić Bonifačić ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka
Ivana Licul orcid id orcid.org/0000-0001-8238-8317 ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka


Full text: english pdf 441 Kb

page 621-639

downloads: 4.142

cite


Abstract

Redizajn kamping proizvoda u turističkom trendu „neokomfora“ utire novi pojam na tržištu. Svrha je ovog istraživanja bila utvrditi što, prema mišljenju kamping stručnjaka, predstavlja glamping te koja su osnovna obilježja glamping smještajnog objekta. U tom je kontekstu provedeno istraživanje korištenjem strukturiranog upitnika koje je obuhvatilo menadžere kampova i proizvođače kamping opreme. Rezultati istraživanja pokazuju da se najvećim dijelom pod glamping smještajnim objektom podrazumijevaju kućice na drvetu, neobični oblici smještaja i udobni šatori. Kao najznačajnija obilježja glamping smještajnog objekta istaknuti su odlična opremljenost, kvalitetna usluga i prirodno okruženje. Čak više od polovine ispitanika smatra da mobilna kućica nije glamping smještaj. Do sada nisu provedena slična istraživanja te se stoga ovo smatra originalnim. Budući da je u istraživanju naglasak na poimanju glampinga iz perspektive kamping stručnjaka, a ne gosta, rad pridonosi proširenju konceptualnog poimanja glampinga i predstavlja osnovu za daljnja istraživanja.

Keywords

glamping; povijest; vrste glamping objekta; obilježja glamping objekta

Hrčak ID:

213326

URI

https://hrcak.srce.hr/213326

Publication date:

19.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 7.661 *