Prethodno priopćenje
PERCIPIRANA DODANA VRIJEDNOST KAO IZVOR KONKURENTSKE PREDNOSTI U URBANOJ TURISTIČKOJ DESTINACIJI
Ana Portolan
orcid.org/0000-0002-4826-4617
; Sveučilište u Dubrovniku
Sažetak
Marketing dodane vrijednosti jedan je od ključnih koncepata uspješne diferencijacije na sve konkurentnijemu turističkom tržištu. U ovom radu istražuje se utjecaj percipirane dodane vrijednosti kao izvora diferencijacije na konkurentsku prednost urbanih turističkih destinacija. Glavni cilj rada jest utvrditi da turisti koji su uočili neke komponente dodane vrijednosti u destinacijama daju prednost određenoj destinaciji, za razliku od turista koji nisu uočili dodanu vrijednost. Kako bi se postigao cilj istraživanja provedeno je preliminarno istraživanje na uzorku od 468 turista koji su ponovno posjetili destinaciju. Analiza dobivenih podataka provedena je pomoću hi-kvadrat testa i binarne logističke regresije. Rezultati ukazuju da su komponente turističkih destinacija koje su pružile dodanu vrijednost osigurale bolji položaj među svojim konkurentima.
Ključne riječi
percipirana dodana vrijednost; konkurentska prednost; urbana destinacija; binarna logistička regresija
Hrčak ID:
149650
URI
Datum izdavanja:
17.12.2015.
Posjeta: 2.510 *