Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PERCIPIRANA DODANA VRIJEDNOST KAO IZVOR KONKURENTSKE PREDNOSTI U URBANOJ TURISTIČKOJ DESTINACIJI

Ana Portolan orcid id orcid.org/0000-0002-4826-4617 ; Sveučilište u Dubrovniku


Puni tekst: engleski pdf 327 Kb

verzije

str. 471-488

preuzimanja: 1.184

citiraj


Sažetak

Marketing dodane vrijednosti jedan je od ključnih koncepata uspješne diferencijacije na sve konkurentnijemu turističkom tržištu. U ovom radu istražuje se utjecaj percipirane dodane vrijednosti kao izvora diferencijacije na konkurentsku prednost urbanih turističkih destinacija. Glavni cilj rada jest utvrditi da turisti koji su uočili neke komponente dodane vrijednosti u destinacijama daju prednost određenoj destinaciji, za razliku od turista koji nisu uočili dodanu vrijednost. Kako bi se postigao cilj istraživanja provedeno je preliminarno istraživanje na uzorku od 468 turista koji su ponovno posjetili destinaciju. Analiza dobivenih podataka provedena je pomoću hi-kvadrat testa i binarne logističke regresije. Rezultati ukazuju da su komponente turističkih destinacija koje su pružile dodanu vrijednost osigurale bolji položaj među svojim konkurentima.

Ključne riječi

percipirana dodana vrijednost; konkurentska prednost; urbana destinacija; binarna logistička regresija

Hrčak ID:

149650

URI

https://hrcak.srce.hr/149650

Datum izdavanja:

17.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.896 *