Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ODGOVOR RESTORANSKIH DJELATNOSTI NA FINANCIJSKU KRIZU

Marko Kukanja orcid id orcid.org/0000-0003-0637-3337 ; University of Primorska Faculty of Tourism Studies, Portorož, Slovenia
Tanja Planinc ; University of Primorska Faculty of Tourism Studies, Portorož, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 176 Kb

str. 39-56

preuzimanja: 2.303

citiraj


Sažetak

Istraživanje se bavi praksama upravljanja kriznim situacijama u restoranskim djelatnostima. Istraživanje je provedeno u općini Piran, najrazvijenijoj općini u Sloveniji u odjelu turizma. Istražuju se razlike u odgovoru restoranskih djelatnosti na ekonomsku krizu. Fokus je na upotrebi različitih praksi operativnog upravljanja kriznim situacijama. Rezultati pokazuju da u cijelosti nema statistički važnih razlika u operativnom upravljanju kriznim situacijama u kontekstu različitih F&B objekata, oblika organizacije posla i vlasničke strukture F&B objekata. U zaključku se predlažu buduća istraživanja, ali i korisne informacije za upravitelje ugostiteljskih objekata.

Ključne riječi

recesija; upravljanje kriznim situacijama; restoraterstvo; općina Piran

Hrčak ID:

104527

URI

https://hrcak.srce.hr/104527

Datum izdavanja:

28.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.108 *