Pregledni rad
https://doi.org/10.47960/2831-0322.2023.1.27.143
PERCEPCIJA STUDENATA O ONLINE NASTAVI U VISOKOOBRAZOVNIM INSTITUCIJAMA U BOSNI I HERCEGOVINI PRIJE I POSLIJE POJAVE COVIDA-19
Andrej Raspor
orcid.org/0000-0002-8098-9554
; CEATM d.o.o.
Jelena Putica Džajić
orcid.org/0000-0003-1518-3885
; Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti
Marina Bazina
; Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti
Sažetak
Godinu 2020., osim pandemije Covid-19, obilježio je i način učenja u visokoobrazovnim institucijama koji se do tada nije primjenjivao u znatnoj mjeri, a to je – online učenje. Početkom 2020. godine, zbog okolnosti prouzrokovanih spomenutom pandemijom, sveučilišta u Bosni i Hercegovini bila su prisiljena prebaciti se na online nastavu kako bi održala kontinuirani rad i učenje. Takav je način učenja zahtijevao računalnu pismenost studenata, što je postalo jednim od osnovnih uvjeta u modernome obrazovanju. Kako bi studenti mogli kvalitetno sudjelovati u nastavi, osim komunikacije s profesorima i međusobne komunikacije, morali su rabiti dostupne izvore informacija nužne za proces učenja. Ovo se istraživanje bavi percepcijom studenata o online nastavi prije i poslije izbijanja pandemije Covid-19. Riječ je o jednoj od ključnih komponenti u procesu utvrđivanja uspješnosti online nastave. Istraživanje je kreirano na 1KA platformi i provedeno u razdoblju između 15. studenoga 2021. i 15. siječnja 2022. u Bosni i Hercegovini.
Ključne riječi
e-učenje; visokoobrazovna institucija; Covid-19; kriza; Bosna i Hercegovina
Hrčak ID:
306290
URI
Datum izdavanja:
13.7.2023.
Posjeta: 715 *