Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 3.342 Kb
str. 378-378
preuzimanja: 144
citiraj
APA 6th Edition
(2023). Reklame. Društvena istraživanja, 32 (2), 378-378. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/306987
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 32, br. 2, 2023, str. 378-378. https://hrcak.srce.hr/306987. Citirano 26.11.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 32, br. 2 (2023): 378-378. https://hrcak.srce.hr/306987
Harvard
(2023). 'Reklame', Društvena istraživanja, 32(2), str. 378-378. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/306987 (Datum pristupa: 26.11.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2023 [pristupljeno 26.11.2024.];32(2):378-378. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/306987
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.32, br. 2, str. 378-378, 2023. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/306987. [Citirano: 26.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
306987
URI
https://hrcak.srce.hr/306987
Datum izdavanja:
31.7.2023.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 498
*