Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Edo Rajh


Puni tekst: engleski pdf 77 Kb

str. 770-781

preuzimanja: 16.240

citiraj


Sažetak

Svrha je istraživanja bilo razvijanje ljestvice za mjerenje tržišne vrijednosti marke sa stanovišta potrošača. Kao osnova upotrijebljen je Kellerov model tržišne vrijednosti marke, pa su stoga za mjerenje tržišne vrijednosti marke upotrijebljene četiri dimenzije: poznatost marke i snaga, preferiranost i jedinstvenost asocijacija na marku. Provedena su tri istraživanja sa svrhom pročišćivanja početnoga skupa tvrdnji i procjenjivanja pouzdanosti, dimenzionalnosti i kovergentne, diskriminantne i kriterijske valjanosti razvijene mjerne ljestvice. Istraživanjem je dokazana pouzdanost, konceptualizirana dimenzionalnost i konvergentna, diskriminatna i kriterijska valjanost razvijene ljestvice.

Ključne riječi

Hrčak ID:

28375

URI

https://hrcak.srce.hr/28375

Datum izdavanja:

15.8.2002.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 18.137 *