Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 3.734 Kb
str. 560-560
preuzimanja: 172
citiraj
APA 6th Edition
(2023). Reklame. Društvena istraživanja, 32 (3), 560-560. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/308596
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 32, br. 3, 2023, str. 560-560. https://hrcak.srce.hr/308596. Citirano 13.03.2025.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 32, br. 3 (2023): 560-560. https://hrcak.srce.hr/308596
Harvard
(2023). 'Reklame', Društvena istraživanja, 32(3), str. 560-560. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/308596 (Datum pristupa: 13.03.2025.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2023 [pristupljeno 13.03.2025.];32(3):560-560. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/308596
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.32, br. 3, str. 560-560, 2023. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/308596. [Citirano: 13.03.2025.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
308596
URI
https://hrcak.srce.hr/308596
Datum izdavanja:
8.10.2023.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 634
*