Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.54478/ers.32.45.10

Maneštra od umjetnosti: Ples, motivacija, zavičajna baština

Katarina Stojević ; Škola za primijenjenu umjetnost u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 450 Kb

str. 59-62

preuzimanja: 53

citiraj


Sažetak

Motivirati učenike za rad i sudjelovanje u klasičnoj nastavi sve je veći izazov današnjeg doba. Nastavnici traže inovativne pristupe podučavanju i koriste različite motivacijske metode kako bi pridobili pažnju učenika. Kada se tome pribroji i specifičnost nastave Tjelesne i zdravstvene kulture koja traži i tjelesni angažman učenika, misija postaje gotovo nemoguća. Koji pristup odabrati? Slijepo se držati propisanog plana i programa uzdajući se da će vanjska motivacija u obliku ocjene biti dovoljna za uspjeh u radu ili pokušati naći načina da učenici uživaju u procesu učenja, razumiju ono što uče i zašto to uče. Ovaj rad opisuje primjer dobre prakse motivacije učenika Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci.

Ključne riječi

Ples, motivacija, zavičajna baština

Hrčak ID:

308731

URI

https://hrcak.srce.hr/308731

Datum izdavanja:

25.10.2023.

Posjeta: 128 *