Prethodno priopćenje
Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)
Ivana Cvijović Javorina
; III. gimnazija, Zagreb, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Krajem 19. stoljeća u Hrvatskoj i Slavoniji postojao je velik broj škola u kojima su njemački jezik predavali nekvalificirani učitelji. Osposobljavanje školovanog srednjoškolskog kadra bio je stoga jedan od važnijih razloga za utemeljenje germanističke katedre na Mudroslovnom fakultetu. Analizirajući dokumentaciju s učiteljskih ispita, u članku se nastoji dati odgovor na pitanje je li zagrebačka katedra ispunila svoju zacrtanu svrhu, odnosno je li uspjela pridonijeti podizanju kvalitete srednjoškolske nastave njemačkog jezika.
Ključne riječi
njemački jezik; Mudroslovni fakultet u Zagrebu; germanistika; srednjoškolska nastava
Hrčak ID:
308807
URI
Datum izdavanja:
28.1.2023.
Posjeta: 718 *