Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)

Ivana Cvijović Javorina ; III. gimnazija, Zagreb, Hrvatska *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 249 Kb

str. 135-144

preuzimanja: 116

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 249 Kb

str. 144-144

preuzimanja: 133

citiraj


Sažetak

Krajem 19. stoljeća u Hrvatskoj i Slavoniji postojao je velik broj škola u kojima su njemački jezik predavali nekvalificirani učitelji. Osposobljavanje školovanog srednjoškolskog kadra bio je stoga jedan od važnijih razloga za utemeljenje germanističke katedre na Mudroslovnom fakultetu. Analizirajući dokumentaciju s učiteljskih ispita, u članku se nastoji dati odgovor na pitanje je li zagrebačka katedra ispunila svoju zacrtanu svrhu, odnosno je li uspjela pridonijeti podizanju kvalitete srednjoškolske nastave njemačkog jezika.

Ključne riječi

njemački jezik; Mudroslovni fakultet u Zagrebu; germanistika; srednjoškolska nastava

Hrčak ID:

308807

URI

https://hrcak.srce.hr/308807

Datum izdavanja:

28.1.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 718 *