Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22210/strjez/52-1/2

Migranti i osobe u trećoj dobi pričaju svoju priču o učenju jezika

David Singleton ; Trinity College Dublin, Ireland
Dorota Záborská orcid id orcid.org/0000-0001-7634-6129 ; Osaka University, Osaka, Japan


Puni tekst: engleski pdf 103 Kb

str. 37-48

preuzimanja: 133

citiraj


Sažetak

Fokus je u ovom članku na dvjema različitim kategorijama učenika jezika - migrantima i oso-
bama u trećoj dobi. Kod obje skupine pokazuje se da prepričavanje vlastita iskustva učenja
jezika pozitivno utječe na taj proces. Činjenica da postoji jednak ishod za dvije tako različite
kategorije, potencijalno implicira da se isti pozitivan ishod može očekivati kod bilo koje kategorije
učenika jezika.

Ključne riječi

dobrobit; migrant; treća dob; prepričavanje; užitak

Hrčak ID:

309149

URI

https://hrcak.srce.hr/309149

Datum izdavanja:

23.10.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 503 *