Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31297/hkju.23.3.3

Vrednovanje zadovoljstva korisnika usluga upravnih odjela za komunalne poslove u gradovima Sisačko-moslavačke županije

Bojan Dadasović ; Sveučilište u Zagrebu Pravni fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 162 Kb

str. 433-450

preuzimanja: 105

citiraj


Sažetak

Zadovoljstvo korisnika upravnim uslugama, posebno onima u lokalnoj samoupravi Republike Hrvatske često je zapostavljeno zbog niza problema i nedostatka provedenih istraživanja o toj temi. Korisnici upravnih usluga, njihova
očekivanja i potrebe nisu u fokusu rada lokalne samouprave i nemaju adekvatnu ulogu. Shvaćanje i mjerenje kvalitete rada upravnih tijela je različito te je razvijen niz posebnih instrumenata i modela namijenjenih njezinom unaprjeđenju. U ovom je radu predstavljeno provedeno istraživanje
zadovoljstva korisnika radom upravnih odjela za komunalne poslove u gradovima Sisačko-moslavačke županije, na uzorku od 364 ispitanika, primjenom prilagođenoga SERQUAL anketnoga upitnika. Rezultati provedenoga istraživanja otkrivaju da postoji određeni jaz koji se javlja između očekivane i percipirane kvalitete rada upravnog odjela za komunalne poslove. Takav uvid dovodi do zaključka da upravna tijela u gradovima Sisačko moslavačke županije trebaju uzeti u obzir važnost praćenja kvalitete kao temelj
upravljanja kvalitetom.

Ključne riječi

lokalna samouprava; javne usluge; upravni odjel za komunalne poslove; kvaliteta usluga; zadovoljstvo korisnika

Hrčak ID:

310094

URI

https://hrcak.srce.hr/310094

Datum izdavanja:

24.11.2023.

Posjeta: 203 *