Izvorni znanstveni članak
Odrednice odabira strategije prilaženja potencijalnom partneru
Lucija Šutić
Sažetak
Strategije prilaženja potencijalnom partneru neophodne su prilikom započinjanja
svakog romantičnog odnosa. U ovom članku iznesen je pregled dvaju istraživanja
strategija prilaženja koja polaze od klasifikacije Clark, Shaver i Abrahams (1999), prema
kojoj postoji ukupno osam različitih strategija. Te je strategije moguće podijeliti i u dvije
veće skupine: na aktivne (npr. izravno prilaženje), odnosno na pasivne (npr. čekanje da
druga osoba prva priđe). Cilj ovog rada bio je utvrditi i prikazati prediktore individualnih
razlika vezanih uz odabir pojedinih strategija prilaženja. Ispitivani prediktori pritom su bili:
osobine ličnosti, vremenske perspektive i stavovi prema rodnim ulogama.
Ključne riječi
strategije prilaženja partneru; ličnost, vremenska perspektiva; rodne uloge
Hrčak ID:
310944
URI
Datum izdavanja:
1.5.2018.
Posjeta: 350 *