Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Utjecaj splitskih turističkih agencija na posjećenost NP Krka: primjer agencije Go Adventure

Mario Marasović ; Veleučilište ASPIRA
Matija Škara Tresić orcid id orcid.org/0009-0003-2878-7028 ; Veleučilište ASPIRA


Puni tekst: hrvatski pdf 249 Kb

str. 104-108

preuzimanja: 197

citiraj


Sažetak

U ovom radu analiziran je utjecaj splitskih putničkih agencija na posjećenost NP Krka, pojašnjeni su osnovni termini turističke destinacije, turističke agencije i trendova u turizmu. Podatci za ovaj rad dobiveni su od Agencije „Go Adventure“ koja ih je ustupila putem svog booking sustava „Trekksoft“ te Javne ustanove „Nacionalni park Krka“ koja je ustupila svoje statističke podatke za potrebe izrade rada. Dobiveni podatci odnose se na vremensko razdoblje srpnja mjeseca, 2022. godine na Ulazu „Skradin“. Prvi dio rada govori o klasifikaciji turističkih agencija i trendovima u turizmu. U drugom dijelu rada analizirana je grupna posjećenost NP Krka na spomenutom ulazu i udio turista koje je dovela navedena turistička agencija. Svrha rada bila je pokazati utjecaj splitskih turističkih agencija na posjećenost NP Krka na primjeru Agencije „Go Adventure“.

Ključne riječi

Go Adventure agencija, NP Krka, turistička agencija, trendovi u turizmu

Hrčak ID:

311822

URI

https://hrcak.srce.hr/311822

Datum izdavanja:

21.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 694 *